Låt Foodora cykla hem maten till dig!

Jag har den perfekta lösningen för er denna söndagen! 
 
Okej hörrni, ni vet att jag spendera många timmar i mitt kök varje vecka. Jag älskar det verkligen men ibland så kommer livet i mellan. När man inte längre har den tiden över som man önskade att man hade. Så har det känts för mig nu när jag börjat jobba heltid. 
 
Visst hade det varit föträffligt bra om man hade haft en låda med sparad tid? Som man bara kan plocka fram när man behöver den. Åh ja, det hade varit fantastiskt! Eller hur? 
 
Okej, okej. Jag vet att jag tänker helt orimligt nu men jag har faktiskt ett tips till er som sparar er lite tid som ni kan använda när ni behöver det! 
 
Jag måste nämligen tipsa er om Foodora. Foodora är en tjänst som ser till att ni kan få njuta av mat från flera olika restauranger vart ni än befinner er. Är ni hemma, i parken eller på jobbet? Ni ska bara färsäkra er om att just den platsen där ni befinner er kan Foodora leverera till. Gå in på deras hemsida och skriv in er adress för att se vilka restauranger ni kan beställa från. 
 
Jag älskar konceptet att jag kan få njuta av mat med bra kvalité från många av Göteborgs restauranger. För om jag ska spara mig tid och inte laga mat så vill jag åtminstone njuta av riktigt god mat. 
 
Det hela är mycket enkelt. Ni laddar ner Foodoras app till telefonen och skriver in era uppgifter samt vilken adress de ska leverera till. Ni kommer därefter få välja mellan flera olika restauranger. Välj ut det ni är sugna på. Gör er beställning och följ sedan på appen hur cykelbudet närmar sig er plats. Det kan vara inom olika tidsintervaller men appen berättar hur lång tid leveransen förväntas ta. 
 
 
 Vi njöt av pizza från Taverna Averna och jag kände mig så nöjd över att för än gångs skull bara sitta och få bli serverad då det ofta är jag som serverar annars. 
 
Foodora finns inte enbart i Göteborg utan ni finner dem även i Stockholm, Malmö och Solna. Hur bra som helst om ni frågar mig! 
 
Är ni också sugna på att få ta det lugnt och få maten levererad till er dörr just idag? Testa Foodora då vettja!