Pastafavoriter från arkivet

Pasta i stora lass!
 
 
Idag tittar jag in här snabbt och delar med mig av mina favoriter bland pastarecepten här på Alicias kokbok just nu. Eftersom jag har massor att göra i flyttstöket hemma och därför kommit lite ur "balans" har inte heller tillräckligt med nya recept skapats. 
 
Men istället för att inte dela med mig av något alls vill jag ändå uppmärksamma er om att titta i mitt receptindex eftersom där finns det massor med härliga recept (om ni frågar mig). Dessa pastarecepten är just nu mina favoriter och som jag allt tycker kan bli upmärksammade igen! 
 
PS. Jag delar också med mig av något sött att inta efter kaffet. Det får man ju inte glömma, eller hur? Helgen är ju trots allt snart runt hörnet. Klicka er in på länkarna och läs mer om recepten där. Vi hörs snart igen! 
 
0 kommentarer

Kategorier: Ur arkivet
Taggar: Aliciaskokbok, Bästa recept, Krämig pasta, Pasta